Bursalı kadın yolcudan BURULAŞ'a seferleri artırın çağrısı! "Duraklarda beklemeye korkuyoruz"
Bursalı kadın yolcudan BURULAŞ'a seferleri artırın çağrısı! "Duraklarda beklemeye korkuyoruz"
Tüm Türkiye'yi dehşete düşüren kadın cinayetleri sonrası Bursa'da can güvenliğinden endişe eden bir kadın yolcu BURULAŞ'a otobüs seferlerinin artırılması için çağrıda bulundu.
Haber Giriş Tarihi: 08.10.2024 10:57
Haber Güncellenme Tarihi: 08.10.2024 11:54
Muhabir:
Coşkun Saitoğlu
Neredeyse her gün bir kadının katledildiği ülkemizde, Semih Çelik adlı cani tarafından işlenen iki cinayet sonrası kadınlar sokağa çıkmaya korkar hale geldi.
Kübra Kahveci Çelik adlı kadın bir vatandaş, Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin ulaşım iştirakı BURULAŞ A.Ş.'nin sosyal medya hesabını etiketleyerek otobüs seferlerinin azlığına sitem etti.
Çelik, "Duraklarda beklemeye korktuğumuz şu günlerde, evimize sağlıklı şekilde varmak istiyoruz! Metro dibindeki durağa, 45’er dakika arayla sefer koyamazsınız!" ifadelerini kullandı.
BURULAŞ söz konusu çağrı sonrası yolcudan iletişim bilgilerini ve söz konusu hattın adını istedi.
SOSYAL MEDYADAN ŞİKAYET YAĞIYOR
Bursa'da toplu taşımada sorun yaşayan vatandaşlar, sosyal medya üzerinden çözüm bulmaya çalışıyor.
İşte Bursalıların BURULAŞ'ı etiketleyerek yaptığı o paylaşımlar...
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bursalı kadın yolcudan BURULAŞ'a seferleri artırın çağrısı! "Duraklarda beklemeye korkuyoruz"
Tüm Türkiye'yi dehşete düşüren kadın cinayetleri sonrası Bursa'da can güvenliğinden endişe eden bir kadın yolcu BURULAŞ'a otobüs seferlerinin artırılması için çağrıda bulundu.
Neredeyse her gün bir kadının katledildiği ülkemizde, Semih Çelik adlı cani tarafından işlenen iki cinayet sonrası kadınlar sokağa çıkmaya korkar hale geldi.
Kübra Kahveci Çelik adlı kadın bir vatandaş, Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin ulaşım iştirakı BURULAŞ A.Ş.'nin sosyal medya hesabını etiketleyerek otobüs seferlerinin azlığına sitem etti.
Çelik, "Duraklarda beklemeye korktuğumuz şu günlerde, evimize sağlıklı şekilde varmak istiyoruz! Metro dibindeki durağa, 45’er dakika arayla sefer koyamazsınız!" ifadelerini kullandı.
BURULAŞ söz konusu çağrı sonrası yolcudan iletişim bilgilerini ve söz konusu hattın adını istedi.
SOSYAL MEDYADAN ŞİKAYET YAĞIYOR
Bursa'da toplu taşımada sorun yaşayan vatandaşlar, sosyal medya üzerinden çözüm bulmaya çalışıyor.
İşte Bursalıların BURULAŞ'ı etiketleyerek yaptığı o paylaşımlar...
Kaynak: Coşkun Saitoğlu
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR