Hava Durumu

Forma tasarımları nasıl olacak?

Yazının Giriş Tarihi: 26.07.2024 08:03
Yazının Güncellenme Tarihi: 26.07.2024 10:29

Transfer tahtası açıldı, oyuncular takıma katıldı, Pablo Martin Batalla görevine başladı, ‘Yanındayım’ kampanyası bir noktaya ulaştı, Uludağ İçecek ile forma sırt sponsorluğu anlaşması imzalandı…

Bursaspor’un son iki aylık yoğun gündeminin bilançosu bu şekilde…

Camianın ve yönetimin sonuç almak istediği birkaç ana konu başlığı daha kaldı…

Öncelikle yönetim 240 milyon lirayı aşan ‘Yayındayım’ kampanyasına yapılan bağış miktarının artmasını ve taraftardan kombine biletlere daha fazla ilgi göstermesini bekliyor…

12 bin kombine rakamı Süper Lig’deki birçok kulübü geride bıraksa da ayağa kalkmak için ivme almış Bursaspor açısından yeterli düzeyde değil…

Yönetimin ısrarla altını çizdiği 20 bin kombineye ulaşılması hem kulübe ekonomik anlamda büyük katkı sağlayacak hem de rakipler üzerindeki baskıyı bir kat daha artıracak…

Bursaspor’un tahtayı açması ve takıma yaptığı takviyeler sonucunda daha lig başlamadan bir kabullenilmişlik söz konusu rakipler arasında…

Bursaspor’un yaptığı yatırımın ardından birçok kulüp ‘Para harcamaya ne gerek var?’ havasına büründü…

Transfer yapan, kadrosunu güçlendirmeye çalışan yok denecek kadar az takım var ligde…

O nedenle taraftarın kombine bilete göstereceği ilgi gerçekten çok önemli…

Bu arada maç sahada kazanılıyor, bunu atlamamak, erken havaya girmemek lazım…

Camia formaların satışı konusunda merak içinde…

16 Temmuz’da satışa çıkacağı açıklanan formaların taraftarla buluşma tarihi ertelendi…

Ertelemenin sebebinin birden fazla faktörü var…

Ana sebeplerden biri forma göğüs sponsorluğu…

Anlaşma sağlanılmak istenen ve belirli bir noktaya gelinen firmayla görüşmeler devam ediyor…

İş imza aşamasına ulaştığı anda formaların satışa çıkmasıyla ilgili bir sorun kalmayacak ortada…

Yönetim formaların sponsorsuz şekilde satışa çıkmasını istemiyor…

Keza sponsor firmalar da aynı düşünce içinde…

O nedenle formaların satışı için Ağustos ayının ilk haftası ön görülüyor…

Bu arada bir küçük bilgilendirme yapalım…

Bursasporlu futbolcuların bu sezon kullanacağı ve satışa çıkacak formalarda özel bir tasarım olmayacak…

Çünkü bunun planlamasının çok önceden yapılması gerekiyordu…

Özel tasarıma vakit kalmadı…

O nedenle bu sezon satışa çıkacak formalar PUMA’nın standart üretimi olacak…

2025 Ocak ayından sonra 2025-26 sezonunda kullanılacak formalar için özel bir tasarım düşünülüyor. Bunun için de yönetim ince eleyip sık dokuyor…

Hafızalara kazınacak, akılda kalacak tasarımın ortaya çıkması hususunda ilerleyen dönemde ciddi mesai harcanacak…

Taraftarın merak ettiği konulardan bir diğeri maçların nasıl yayınlanacağı…

Kulüp, maçların yayın hakları için Türkiye Futbol Federasyonu’nun atacağı adımları bekliyor…

Edindiğim ilk bilgiyi aktarayım…

TFF’nin yeni başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu 2 ve 3. Lig kulüplerine yeni gelir sağlanması için isim hakkı satışını gündemine aldı…

Eğer böyle olursa TFF geçtiğimiz sezondaki gibi 2 ve 3. Lig kulüplerinin maçlarını kendi YouTube hesabı üzerinden izleyenlerle buluşturacak…

Bursaspor mevcut altyapısıyla iç saha maçlarını yine geçen sezon olduğu gibi kulübün YouTube kanalından yayınlanması için hazırda bekliyor…

TFF bir adım atmazsa kulüp hemen devreye girecek ve maçları yayınlayacak…

Hemen belirtelim, kulüp geçen sezon kendi YouTube kanalı üzerinden yayınladığı maçlardan ciddi miktarda reklam geliri elde etmişti…

Bu arada eğer teknik direktör Pablo Martin Batalla onay verirse hazırlık maçlarının da yine kulübün YouTube kanalından yayınlanması gündemde…

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar
Yükleniyor..

YAZARIN DİĞER YAZILARI

    En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.