Hava Durumu
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

MALZEME SATIN ALINACAK

İlan Giriş Tarihi: 22.10.2024 00:00
KIRILMIŞ - ELENMİŞ MALZEME VE KUM TAŞ TOZU MALZEME SATIN ALINACAKTIR

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)

2024/2 Yılı (0-50) mm Ocak Taşından Konkasörle Kırılmış - Elenmiş Malzeme ve Kum Taş Tozu Malzeme Alımı İşi mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2024/1343634

1-İdarenin
a) Adı : BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BURSA SU VE KANALİZASYON İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (BUSKİ)
b) Adresi : Sırameşeler Mahallesi Avrupa Konseyi Bulvarı No:6/3 16190 Acemler- OSMANGAZİ/BURSA
c) Telefon ve faks numarası : 2242702400 - 2242339586
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı : 2024/2 Yılı (0-50) mm Ocak Taşından Konkasörle Kırılmış - Elenmiş Malzeme ve Kum Taş Tozu Malzeme Alımı İşi
b) Niteliği, türü ve miktarı : Toplam 2 Kalem ,0-50 mm Ocak Taşından Konkasörle Kırılmış - Elenmiş Malzeme ve Kum-Taş Tozu Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : BUSKİ Genel Müdürlüğü Özlüce Ambar Sahası'na teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi : Malzemeler işe başlama tarihinden itibaren termin (teslimat) programı kapsamında her termin (teslimat) tek parti halinde teslim edilecektir. Termin (teslimat) programı ihale dokümanı ekindedir. Malzeme teslimi tüm kısımlar için 1. Teslim süresi, işe başlama tarihinden itibaren 30 takvim günü içerisinde (30. gün dahil), 2. Teslim süresi, işe başlama tarihinden itibaren 31. takvim günü ile 91. takvim günü (91. takvim günü dahil) 3. Teslim süresi, işe başlama tarihinden itibaren 92. takvim günü ile 120. takvim günü (120. takvim günü dahil)arasındadır. Yüklenici malzemeleri haftaiçi 8:30 - 16:00 arasındaki saatlerde getirecektir. Resmi tatil ve haftasonları idare ambarına malzeme getirmeyecek olup malzemenin teslim süresine bu süreler dahildir. İdarenin ambarında yeterli alan bulunmasına göre malzemeyi terminin son gününe kadar peyderpey ambarına kabul edilir.
d) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin taraflarca imzalandığı tarihi takip eden gün başlanacaktır


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 13.11.2024 - 10:00
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Sırameşeler Mah. Avrupa Konseyi Bulvarı No:6/3 B Blok 5. Kat 16190 Acemler-Osmangazi/BURSA'daki BUSKİ Genel Müdürlüğü İhale Toplantı Salonunda yapılacaktır.


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.


 

#ilangovtr
Basın No ILN02107864
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.