Hava Durumu

#Şikayet

Bursa Hakimiyet - Şikayet haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Şikayet haber sayfasında canlı gelişmelerle ulaşabilirsiniz.

Bursalılara BursaKart tuzağı! BURULAŞ uyardı: Hukuki işlem başlatıldı Haber

Bursalılara BursaKart tuzağı! BURULAŞ uyardı: Hukuki işlem başlatıldı

Dolandırıcılar, Bursa'da toplu taşımaya yapılan zam sonrası vatandaşları ucuz ve ücretsiz kart kampanyalarıyla soymak için sahte sosyal medya hesapları açtı. Sosyal medya platformlarına reklam veren dolandırıcılar, BURULAŞ'ın ismi ve logosuyla yaptıkları paylaşımlarla binlerce Bursalıyı tuzağa düşürmeye kalktı. BURULAŞ UYARDI: HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILDI Yapılan paylaşımların altına kendi açtıkları sahte hesaplarla yorum yazan dolandırıcılar, BURULAŞ'ı alarma geçirdi. BURULAŞ'tan yapılan açıklamada, resmi hesaplar dışında hiçbir kaynağa itibar edilmemesi gerektiği, dolandırıcılık girişimlerine karşı hukuki işlem başlatıldığı bildirildi. İşte BURULAŞ'ın yaptığı açıklama: Değerli Bursa halkı, son günlerde, BURULAŞ'ın adı ve logosu kullanılarak oluşturulan sahte sosyal medya hesapları üzerinden toplu ulaşım kartlarma dair yanlış bilgiler paylaşılmakta ve dolandırıcılık girişimlerinde bulunulmaktadır. Bu kişiler, menfaat temin etmek amacı ile yanıltıcı bilgiler vererek mağdur etmeye ve haksız kazanç elde etmeye çalışmaktadır. Konu ile ilgili gerekli hukuki işlemler tarafımızca başlatılmıştır.  BURULAŞ olarak, siz değerli vatandaşlarımın bu tür sahte sayfalara karşı dikkatli olmaya davet ediyoruz. Kurumumuzun resmi duyurulan yalnızca BURULAŞ'ın resmi sosyal medya hesapları ve web sitesi üzerinden yapılmaktadır.  Dolandırıcılık girişimine maruz kaldığınızı düşünüyorsanız veya şüpheli bir sayfa fark ederseniz, vakit kaybetmeden Emniyet birimlerine başvurmanızı önemle rica ederiz. Güvenliğiniz bizim için her zaman önceliklidir.  Dolandırıcılara karşı dikkatli olun, sadece resmi kaynaklardan gelen bilgilere güvenin. 

Bursa'nın tarihi mekanı Koza Han'daki kahve fiyatı dudak uçuklattı! Haber

Bursa'nın tarihi mekanı Koza Han'daki kahve fiyatı dudak uçuklattı!

Osmanlı Sultanı 2. Bayezid döneminde yaptırılan ve ipek kozası ticareti yapıldığı için Bursa'nın tekstil merkezi olmasında önemli rol oynayan Koza Han bugün hala önemini koruyor. Bursa'nın simgelerinden Tarihi Hanlar Bölgesi'ndeki Koza Han'da tekstil ürünleri satan dükkanların yanı sıra yiyecek içecek işletmeleri de hizmet veriyor. Hanın avlusunda hizmet veren bu mekanlar, Bursa'yı ziyaret yerli ve yabancı turistlerin gözde mekanları arasında yer alıyor. FAHİŞ FİYATLAR TEPKİ ÇEKİYOR Koronavirüs pandemisi sonrası ülkemizin enflasyon girdabına yakalandığı bu dönemde tarihi mekandaki işletmeler, fahiş fiyatları nedeniyle tepki çekiyor. Vatandaşların sorunlarını paylaşarak çözüm aradığı Şikayet adlı platforma Koza Han'daki işletmeler hakkında çok sayıda şikayet iletildi. Fiyatların çok yüksek olduğunu söyleyen vatandaşlardan bazıları alışveriş fişi de kesilmediğini öne sürdü. Neslihan adlı müşteri yetkililere denetleme çağrısında bulunarak, "Kozahan'da oturmak istedik. Verdiğimiz Türk kahvesi siparişine adet başı 100 TL ödedik, iki kişiydik 200 TL. Şaka gibi (Türk kahvesi). Şaşırtıcı durum, cidden kasaya gidip siparişimizi vereceğim zaman kasada duran şahsa 'Bir Türk kahvesi 100 TL mi?' diye sorduğumda, duymazlıktan gelip cevap vermemesi. Yazıktır. Müşteri memnuniyeti sıfır. Verdiğim ücret umarım kendisine aynı yapıldığı takdirde ondan çıkar. Gitmenizi önermiyorum. Umarım şikayetim göze çarpar da fiyatlar denetleme altına alınır. (Diğer menüdeki fiyatları tahmin bile edemiyorum.)" ifadelerini kullandı. "FİŞ KESMİYORLAR" Fiyatların çok yüksek olduğundan yakınan Zuhal adlı vatandaş, "5 Türk kahvesine 500 lira verdik. İnanılmaz gerçekten. Böyle nostaljik ve simgesel bir yerde Türk kahvesinin 100 lira olması haksız kazançtır. Yazık insanımıza Kozahan'da oturup bir kahve içilemeyecek mi. Kimse denetlemiyor mu, fiş de kesmiyorlar." diyerek sitem etti. "CİMER'E HER TÜRLÜ ŞİKAYETTE BULUNACAĞIM" Gizem adlı müşteri ise maden suyuna 50 TL, Türk kahvesine 100 TL ödediklerini ifade ederek, "İki Türk kahvesi ve iki maden suyuna 300 lira hesap ödedik. Ciddi fiyat vermelerinin yanı sıra hesapta yanlışlık mı var dediğimizde kaba saba davranan çalışanları CİMER'e her türlü şikayette bulunacağım. Türk kahvesini 100 TL'ye, maden suyunu ise 50 liraya sattıklarını söylediler. Gelen Türk kahvesinin sunumu ise uydurma bir biçimdeydi. Fiyat artışlarının hepimiz farkındayız fakat ciddi derecede olmayacak fiyatlar. Biraz hakka ve hukuka giriyor. Kesinlikle pişman olursunuz." dedi. Begüm adlı yurttaş ise şu ifadeleri kullandı: Saygısız ve üst düzey fiyatta fiş vermeyen cafe. Bursa Kozahan'da **** cafe hem fiş vermiyor hem de fiyatları diğerlerinden çok fazla. Çay istedik fiş istedik hakaret etti çalışan personel. Buralar denetlenmiyor galiba kabadayı tavırlı bir yer.

Vatandaşlar şikayetlerini Bursa Hakimiyet'e yazdı! Magandalar, seçim vaadi, çöp ve park sorunu... Haber

Vatandaşlar şikayetlerini Bursa Hakimiyet'e yazdı! Magandalar, seçim vaadi, çöp ve park sorunu...

11 Eylül 1974'te Bursa Hakimiyet adıyla yayın yaşamına başlayan Bursa Hakimiyet Gazetesi, yarım asırdır vatandaşların sesini duyurmaya devam ediyor. Bursa Hakimiyet Gazetesi'nin 05380951616 nolu WhatsApp İhbar Hattı'na ulaşan okurlar, şikayetlerini dile getirdi. İşte vatandaşlardan gelen mesajlar... Yer Demirtaş Sakarya mahallesi 871.sokak. Yüksek gerilim telleri binamıza çok yakın duruyor. Rüzgarda binaya ve kombi motoruna temas ediyor, can ve mal güvenliğini tehdit ediyor. Acilen önlem alınması elektrik tellerine elektrik akımı önleyici giydirme yapılmasını, acilen önlem alınmasını Demirtaş Sakarya mahallesi 871. sokak sakinleri olarak Osmangazi UEDAŞ Müdürlüğünden talep ediyoruz -Demirtaş Sakarya Mahalle Muhtarı Mümin Dündar İSYAN ETTİREN GÜRÜLTÜ 23 Nisan mahallesi 263. sokakta Zeytin park yanını mesken tutan gençlerin 16 AGH 93  plakalı araç ve bunun gibi daha bir çokları müzik seslerinden hatta geceden başlayıp gün aydınlana kadar bangır bangır yayın yapmaları yanında küfürleşmelerine dur diyecek yetkili organlar Bursa’mızda yok diye düşünmeye başlamışken bu konuda Bursa Hakimiyet olarak yardımcı olup bizim sesimiz olur musunuz? Teşekkürler... " SAĞLI SOYLU PARK EDEN ARAÇLARA İZİN VERMEYİN" Trafikte yetkili jandarma ve polis yetkilerini göreve davet ediyorum.... Gürsu taksı durağı ile Gürsu jandarma karakol yol ayrımı arasında sağlı soylu park eden araçlara izin vermeyın.... Bu yol TOKİ konutları guzergahı. Başta beledıye otobüsü olmak üzere hareketli bir  yol oldu... Şeritler tekrar çızılerek gereklı önlemlerın alınması konusunda güvenlik bırımlerımızden özel ricamız var... "SADECE ÇÖP ALMAKLA BU İŞLER OLMUYOR" Buradan Gürsu Bbeledıye Başkanı ve temizlik işlerı müdürüne sesleniyorum.... Ben Bülent Yılmaz 50 yaşinda emekliyim... Her sabah Gürsu merkezde temizlik görevlilerinizi gördükleri neden bunlardan İpekyolu mahallesinde yok dıye soruyorum... Sadece çöp almakla bu işler olmuyor zaman zaman çöpler de taşıyor.... Etraf pislikten geçilmiyor site temizlikleri de buna eklenince mahallemiz malesef  pislikten geçilmiyor. Yüzlerce fotoğraf çekerim ama önce sağlam bır ekiple gelip ön temizlik yapın sonra da düzenli temizlik elemanları gerekiyor öyle bir kişi ile olmaz....Şu süpürge aracını da artık görelim... Takipçisi olacağım... "SEÇİM VAADİ NE OLDU?" Merhaba. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in seçim vaadiyle 0-4 yaş arası çocuğu olan annelere otobüs ücretsiz olacaktı. Onunla ilgili düzenleme ne oldu? "SÜREKLİ PATLAMA SESLERİ VAR" Kayapa yeni yerleşke alanı ile İzmir yolu arasında 4-5 saattir sürekli bir silah gibi patlama sesleri var. 112 ile görüştüm bilgileri var. Çok tedirgin edici bir durum. Tahminime göre zemin etüt çalışmaları yapılıyor ama bu tuhaf saatler ilginç olmuş. Son durum, ayçiçek tarlalarındaki kuşları korkutmak için otomatik hazırlanmış gürültü kaynağı... "3 AYDIR AYDINLATMA DİREKLERİ YANMIYOR" Merhaba altta paylaştığım fotoğraf Dikkaldırım mahallesi 10. Çimen sokaktaki aydınlatma direklerine ait. Defalarca elektrik birimine bildirilmesine rağmen yaklaşık 3 aydır bu 2 aydınlatma direği yanmıyor. Biraz daha geç saatlerde bu kısım çok karanlık olmakta özellikle gece bu yolu kullanalar için korku oluşturmaktadır. Belki faydası olur sizde paylaşabilirsiniz mutlu oluruz

Sıcaktan kavrulan Bursa'da elektrik kesintilerine tepki: Yazık günah! Haber

Sıcaktan kavrulan Bursa'da elektrik kesintilerine tepki: Yazık günah!

Bursalılar son yılların en sıcak yazını yaşarken elektrik kesintileriyle de cebelleşiyor. Elektrik dağıtım firmaları ve ilgili kurumların açıklamalarına göre, artan elektrik talebi, kuraklık nedeniyle hidroelektrik santrallerinde üretimin azalması ve aşırı klima kullanımı elektrik tüketiminin temel sebeplerini oluşturuyor. Çözüm platformu Şikayetvar’dan şikayetlerini dile getiren vatandaşlar, elektrik dağıtım firmalarının yetersiz alt yapı çalışmaları, plansız kesintilerde tüketicilere haber verilmemesi, bazı bölgelerde düşük ya da yüksek voltajlı gelen elektrik ve ulaşılamayan müşteri hizmetleri sorunundan dert yanıyor. Bursa'da günlük yaşamı oldukça kötü etkileyen planlı elektrik kesintileri ise https://www.uedas.com.tr/tr/kesintiler adresinden yayımlanıyor. İşte konuyla ilgili Şikayetvar’a ulaşan bazı vatandaşların açıklamaları... "ELEKTRONİK EŞYALARIMIZ BOZULMAYA BAŞLADI" Sürekli elektrik kesintisi yapılıyor, sabah akşam fark etmeksizin ve ne bir bilgilendirme yapılıyor ne bir şey. Evdeki elektronik eşyalarımız bozulmaya başladı. Her hafta neredeyse servis çağıracağız bu kesintiler sebebiyle. Önceden haber vermek çok zor olmamalı veya her gün farklı problemler mi çıkıyor? Tek seferde sorunu çözemiyorlar mı da bu kadar kesinti yapıyorlar.  "ENERJİ SANTRALLERİNİN YETERSİZLİĞİ!" Limak Uludağ Elektrik'in, Çanakkale, Biga, Karabiga beldesindeki elektrik kesintilerinden fazlasıyla sıkıldık. Yıl olmuş 2024, hâlâ elektrik kesintisi oluyor. Elektrik santralleriniz beldenin enerjisini randımanlı sağlayamıyor. Elektrik santrallerinde iyileştirmeler acilen yapılmalı. Gece gündüz çıkan arızalar elektronik eşyalarımıza da zarar veriyor. "1 KURUŞ EKSİK FATURA ÖDESEK..." Dağıtım şirketi,  Alo 186 Arıza hattına dahi bakmıyor. Telefon müşteri hizmetlerine bağlanıyor dedikten sonra hat düşüyor! Bugün 17.10 civarından itibaren sitemizdeki dairelerin bir kısmının elektriği gitti ve şu an saat 22.00 olmasına rağmen bu saate kadar bir tane yetkiliye ulaşamadık, hiçbir telefona yanıt vermediler.  Alo186 hattına dahi insan koymamışlar, çağrılara bakmıyorlar! Aradan geçen 5 saatte hiçbir yetkilisine ulaşılamayan firma mı olur! 1 kuruş eksik fatura ödesek faiz işletirsiniz ama saatlerce hizmet vermezsiniz, ama geri iade yapmazsınız yaşattığınız mağduriyet için! "MAHALLE SAKİNLERİ MAĞDUR" Bursa Demirtaş bölgesinde son 3 gündür her yaz olduğu gibi yine sürekli elektrik kesintisi yaşanmaktadır. Mevsim normalleri gibi bahaneler ile geçiştirmek yerine ana trafoda oluşan aşırı yükün sebebi yerleşim yerleri içinde bina altlarında bulunan tekstil atölyeleri sıcak havada dolayı artan klima kullanımından dolayı mahalle sakinlerine enerji yetmiyor. 12 daireli binada oturuyorum. Tekli mono faz bağlı süpürge makinesini açıyorum lambalar titriyor akim koruma prizleri kapanıyor. Bölgede hizmet olarak yok sokakta kapı kapi gezdim herkesin Derin dondurucusu buzdolabı çözüldü. Oda sıcaklığı 35 derece 10 saate yakın enerji gelmedi çöp oldu. Her şey. Tuvalet musluğunu takılan kısa hortumla pirinç tarlası sulamaktan başka bir şey değil bu adamlar uzaydan uydularla yakında kablosuz elektrik göndererek biz hala yer altı yer üstü sıcak soğuk diyenlerden hizmet bekliyoruz ( bedava da değil). "AYIPTIR, YAZIKTIR, GÜNAHTIR" Ayıptır, yazıktır, günahtır. Hamitler Mahallesi 3. Hançer Sokak. Saatlerdir elektrik yok. Planlı kesinti sitede gözükmüyor. 186'yı bir kere düşürebildim, arıza var dediler. Bir daha da ulaşamadım. Buzdolabımdaki bütün ürünler çözüldü ve bozulmaya başladı. İnsafınız kurusun. Yazıklar olsun sizlere. Aldığınız elektrik parasını sizlere helal etmiyorum.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.