Amerika Birleşik Devletleri'nin Pensilvanya eyaletindeki bir restoranda bir müşteri 13 dolarlık (yaklaşık 450 TL) yemeğe 13 bin dolar (yaklaşık 100 bin TL) bahşiş bıraktı. Ancak sonrasında vazgeçti. Restoran, garsona verdiği bahşişten vazgeçen bir müşteriye dava açtı.
Haber Giriş Tarihi: 09.11.2024 11:36
Haber Güncellenme Tarihi: 09.11.2024 11:37
Kaynak:
MyNet
Amerika Birleşik Devletleri'nin Pensilvanya eyaletinin Scranton kentinde bir restoranda bir müşteri yüklü bir bahşiş bıraktı. Garson Mariana Lambert 13 dolarlık yemeğe müşterinin bıraktığı bahşişi görünce büyük bir şaşkınlık yaşadığını dile getirirken, "Bu benim için gerçekten çok şey ifade ediyordu çünkü herkes bir şeyler yaşıyor. Gerçekten kalbime dokundu. Hala inanamıyorum. Hala şoktayım" dedi.
BAHŞİŞE İTİRAZ ETTİ
Martini'nin bahşişin yasal olduğundan emin olmak için müşteriden ek kimlik bilgileri aldı. Birkaç hafta sonra müşteri restorana bahşiş ücretine itiraz ettiğini bildiren bir mektup gönderdi. Müşteriye ödemeyi geri yapan restoran müşteriye karşı hukuki dava açmaya karar verdiler.Olayın üzerinden iki yıl geçmesine rağmen bugün Alfredo'nun açtığı davayla ilgili herhangi bir gelişme yaşanmadı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
450 TL'lik yemeğe 100 bin TL'lik bahşiş bıraktı! Restoran müşteriye dava açtı...
Amerika Birleşik Devletleri'nin Pensilvanya eyaletindeki bir restoranda bir müşteri 13 dolarlık (yaklaşık 450 TL) yemeğe 13 bin dolar (yaklaşık 100 bin TL) bahşiş bıraktı. Ancak sonrasında vazgeçti. Restoran, garsona verdiği bahşişten vazgeçen bir müşteriye dava açtı.
Amerika Birleşik Devletleri'nin Pensilvanya eyaletinin Scranton kentinde bir restoranda bir müşteri yüklü bir bahşiş bıraktı. Garson Mariana Lambert 13 dolarlık yemeğe müşterinin bıraktığı bahşişi görünce büyük bir şaşkınlık yaşadığını dile getirirken, "Bu benim için gerçekten çok şey ifade ediyordu çünkü herkes bir şeyler yaşıyor. Gerçekten kalbime dokundu. Hala inanamıyorum. Hala şoktayım" dedi.
BAHŞİŞE İTİRAZ ETTİ
Martini'nin bahşişin yasal olduğundan emin olmak için müşteriden ek kimlik bilgileri aldı. Birkaç hafta sonra müşteri restorana bahşiş ücretine itiraz ettiğini bildiren bir mektup gönderdi. Müşteriye ödemeyi geri yapan restoran müşteriye karşı hukuki dava açmaya karar verdiler.Olayın üzerinden iki yıl geçmesine rağmen bugün Alfredo'nun açtığı davayla ilgili herhangi bir gelişme yaşanmadı.
Kaynak: MyNet
GÜNÜN EN ÇOK OKUNAN HABERLERİ
BAKMADAN GEÇME...
POPÜLER VİDEOLAR